تاریخ : شنبه 5 مهر 1399
کد 1627

رییس اتاق بازرگانی تبریز:

ادبیات جامعه باید به سمت حمایت از تولید برود/ ضرورت حمایت رسانه ها از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران

رییس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه ادبیات جامعه باید به سمت حمایت از تولید برود، گفت: در شرایط کنونی، از اصحاب رسانه انتظار حمایت بیشتری داریم.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز، یونس ژائله قبل از ظهر شنبه در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: بخش خصوصی و حوزه تولید استان بیش از همیشه، نیاز به حمایت های اصحاب رسانه دارد. در موقعیت حساس کنونی کشور، نباید بخش تولید توسط رسانه ها تخریب شود.
وی، نقد سازنده را نیاز هر سازمان و فردی دانسته و گفت: با اینکه نقد سازنده را قبول داریم اما نباید شاهد انواع تخریب گری ها علیه بخش تولید باشیم.
ژائله ادامه داد: در شرایط کنونی باید کمک کنیم تا بخش تولید پا گرفته و تولیدکنندگان بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند.
رییس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه ادبیات جامعه باید به سمت وطن پرستی و حمایت از تولید پیش برود، گفت: رسانه ها در این زمینه نقش ویژه ای دارند.

ارتباط مسئولان با رسانه ها باید تقویت شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار اظهار داشت: یکی از انتقادات همیشگی مطرح شده، ضعیف بودن ارتباط مدیران و مسئولان با رسانه ها است.
محمد محمدپور ادامه داد: در شناساندن استان و ظرفیت های ویژه آن، با چالش هایی روبرو هستیم و متاسفانه اقدامات خوبی در این زمینه صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه کارهای ویژه ای در حوزه سرمایه گذاری و تجارت استان انجام شده است، گفت: اما متاسفانه این کارها به خوبی گفته و معرفی نمی شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: خوشبختانه ظرفیت های خوبی در بخش فرهنگ و هنر به خصوص حوزه رسانه در استان داریم که آماده همکاری و حمایت از بخش تولید و صنعتگران هستند.