تاریخ : پنجشنبه 3 مهر 1399
کد 1620

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

دیدار رییس اتاق بازرگانی تبریز با استاندار آذربایجان شرقی

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز به همراه عضو هیات نمایندگان و دبیر کل این اتاق به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.
یونس ژائله، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز به همراه مسعود بنابیان، عضو هیئت نمایندگان و مهدی قهرمانی، دبیر کل اتاق با حضور در دفتر محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، هفته دفاع مقدس را به تمامی دولتمردان استان تبریک گفتند.
یونس ژائله در این دیدار با اشاره به فضای مناسب استان برای همکاری بین بخش خصوصی و بخش های دولتی گفت: باید از فضای موجود استان و همدلی بین بخش های مختلف، برای بهبود وضعیت اقتصادی آذربایجان شرقی استفاده کرد.
وی ادامه داد: اتاق بازرگانی و بخش خصوصی استان آمادگی لازم برای هر گونه همکاری با مسئولان دولتی و دستگاه های اجرایی را داشته و حمایت لازم را در این زمینه خواهند داشت.
محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با قدردانی از تمامی فعالیت ها و حمایت های بخش خصوصی استان در زمینه های مختلف اقتصادی گفت: بخش خصوصی به عنوان وزنه سنگین در اقتصاد استان مطرح بوده و قطعا پس از این نیز شاهد همکاری های بیش از پیش بخش خصوصی و دولتی در استان خواهیم بود.
 در این جلسه، موضوعاتی همچون کمبود نهاده های دامی و تمرکز بر روی صادرات این محصولات و همچنین پروژه انتقال آب ارس به تبریز مورد بحث و بررسی استاندار آذربایجان شرقی و رییس اتاق بازرگانی تبریز قرار گرفت.