تاریخ : سه شنبه 1 مهر 1399
کد 1601

فراخوان انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال ۱۳۹۹

اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استانها با همراهی و مشارکت سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها در نظر دارند در راستای وظایف ذاتی خود و به منظور ارج نهادن به تلاش قابل تحسین فعالان اقتصادی عرصه صادرات غیر نفتی کشور نسبت به انتخاب، معرفی و تجلیل از صادر کنندگان برگزیده استانی اقدام نمایند.
بر همین اساس فعالین اقتصادی و صادرکنندگان محترم اعم از حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در این فرآیند را دارند می توانند بر اساس جدول زمانبندی ذیل نسبت به ثبت نام در این مراسم اقدام نمایند.

پانزدهم  شهریور ماه لغایت پانزدهم مهرماه:  
متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت بیست و چهارمین مراسم روز صادرات به آدرس اینترنتی ed.iccima.ir نسبت به مطالعه کامل و دقیق شاخص های عمومی و اختصاصی گروه های کالایی و گروه های خدماتی اقدام نموده و بعد از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز با مراجعه مجدد به سامانه روز ملی صادرات و ورود به صفحه ثبت نام، نسبت به تکمیل فرم ها و ثبت نام آنلاین در این رویداد اقدام نمایند.

تذکر مهم:
با عنایت به مصوبات کمیته موضوع ماده «2» چهاردهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و همچنین بسته سیاستی نحوه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان سال 1398 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و تصمیم کارگروه انتخاب صادر کنندگان نمونه کشوری، متقاضیان محترم صرفاً در صورت رفع تعهدات ارزی خود بر اساس بسته فوق الذکر، امکان شرکت و انتخاب در فرآیند صادرکننده نمونه کشوری را خواهند داشت. لازم به ذکر است میزان رفع تعهدات ارزی برای شرکت های تولیدی، دارویی، دانش بنیان 50% و شرکت های بازرگانی 70% از ارز حاصل از صادرات این شرکت ها می باشد.