تاریخ : شنبه 29 شهريور 1399
کد 1587

حضور اعضای هئیت رئیسه اتاق بازرگان تبریز در سازمان صمت

ابوالفتح ابراهیمی و عباس کمالی از اعضای هئیت رئیسه اتاق تبریز و مهدی قهرمانی دبیر کل اتاق تبریز به منظور قدردانی از تلاش های رئیس ، کارشناسان و پرسنل سازمان صمت در این سازمان حضور یافتند و با تبریک کسب رتبه برتر این سازمان در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی از تلاش های سازمان در حل مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان قدردانی نمودند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز ابوالفتح ابراهیمی نایب رئیس اتاق تبریز در این دیدار با تبریک کسب رتبه برتر این سازمان در جشنواره شهید رجایی از تلاش های سازمان صمت در حل مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در شرایط سخت اقتصادی قدردانی نمود.
نایب رئیس اتاق تبریز با اشاره به مشکلات موجود در صنعت استان و کشور با توجه به شرایط سخت حاکم بر اقتصاد کشور اظهار امیدواری نمود: با همراهی و همکاری سازمان صمت و فعالان اقتصادی در شرایط سخت اقتصادی بخشی از مشکلات موجود در سر راه فعلان اقتصادی استان رفع و امکان فعالیت بیشتر برای صنعتگران استان مهیا گردد.
عباس کمالی نایب رئیس اتاق تبریز با یادآوری این نکته که دکتر امین زاده از درد آشنایان صنعت استان و کشور است؛ خاطر نشان کرد: حضور ایشان در جایگاه رئیس سازمان صمت استان آذربایجان در شرایط سخت اقتصادی قوت قلبی برای فعالان اقتصادی  برای حل و مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است. 
نایب رئیس اتاق تبریز با تاکید بر این موضوع که شناخت ایشان از صنعت و اقتصاد استان این امکان را در حل مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان فراهم می آورد که مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان با حفظ کرامت پیشکسوتان صنعتی و صنعتگران استان در کوتاه ترین زمان ممکن میسر گردد.
وی در خصوص اهمیت هم افزای و همکاری سازمان صمت با صنعتگران استان گفت: همکاری و هم افزایی سازمان صمت با فعالان صنعتی استان فضای صنعتی و تولیدی  استان را برای فعالیت بیشتر فعالان اقتصادی استان مساعد می نماید تا علاو بر حفظ سرمایه های موجود امکان جذب سرمایه های جدید دراستای توسعه اقتصادی و صنعتی استان مهیا گردد.
کمالی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی در استان و کشور به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا و تاثیر شیوه ویروس کرونا در جهان اظهار امیدواری نمود: با درایت مسولان ارشد استانی و صنعتگران استان مسائل و مباحث اداری فعالان اقتصادی بدون کمترین آسیب روانی در حوزه عمومی و خارج از فضای رسانه ای تحقق یابد تا سرمایه اقتصادی موجود در استان در بستر امنیت ایجاد شده بدون کوچکترین نگرانی به فعالیت خود ادامه دهند.
حبیب امین زاده رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی با تقدیر از حضور مسئولان ارشد اتاق بازرگانی تبریز یادآور شد: مطمئنا کسب موفقیت در شرایط سخت اقتصادی نشانگر همکاری و هم افزایی فعالان اقتصادی در بخش خصوصی و دولت است.
رئیس سازمان صمت در استان با اشاره به رویه حل مسائل و مشکلات فعالان صنعتی و تولیدی استان خاطر نشان کرد: حفظ کرامت و شان فعالان اقتصادی مهمترین مولفه در حل مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان است و از آنجایی که سازمان مسائل و مشکلات  پیش آمده را منشعب از ساختار کلان اقتصادی کشور می داند، بر این باور است که حل مسائل با همکاری بین دستگاههای دولتی و فعالان اقتصادی امکان پذیر است.
وی همکاری فعالان اقتصادی و سازمان صمت را کوتاه‌ترین مسیر حل مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان می داند و در این خصوص خاطر نشان می شود: فعالان اقتصادی باید از بدو ایجاد مشکل سازمان را در جریان امور قرار دهند تا با همکاری و هم افزایی مسائل و مشکلات بدون کوچکترین حاشیه ای در کوتاه ترین زمان ممکن حل و فصل گردد.
امین زاده با یادآوری این نکته که استان آذربایجان شرقی در حوزه صادرات غیر نفتی 13 درصد از میانگین کشوری و برنامه تدوین شده جلوتر است؛ می افزاید: مطمئنا این موفقیت را مدیون تلاشگران اقتصادی استان در بخش می دانیم  و تکلیف خود می دانیم که از هیچ کوششی در جهت حل مسائل و مشکلات فعالان اقتصای استان دریغ ننمایم.
مهدی قهرمانی دبیر کل اتاق بازرگانی تبریز با تبریک موفقیت های کسب شده سازمان صمت اظهار امیدواری نمود: با همکاری و هم افزایی اتاق تبریز، سازمان صمت و سایر انجمن های و تشکلهای اقتصادی استان با توجه به مزیت های رقابتی استان در بخش های مختلف اقتصادی شاهد موفقیت بیشتری در سطح ملی و فراملی در اقتصاد استان باشیم.
وی حضور موثر تشکلهای اقتصادی تاثیر گذار در توسعه استان در ستادهای تسهیل و سایر کار گروه های تخصصی را لازمه همکاری و هم افزایی در رشد اقتصادی استان خواند و اظهار امیدواری نمود: با حضور مسئولان و کارشناسان اتاق تبریز در ستاد تسهیل صادرات امکان عرضه بیشتر محصولات تولیدی استان در اقصی نگاه جهان بیش از پیش فراهم گردد.  
اکبر شیر دوست پیشکسوترین کادر اتاق بازرگانی که به منظور تقدیر از فعالیت های کادر تلاشگر سازمان صمت در این دیدار حضور یافته بود اظهار امیدواری نمود: با همکاری های بین سازمانی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در کمترین زمان ممکن در راستای توسعه اقتصادی استان محقق گردد.

بازدید از نمایشگاه دائمی نهضت ساخت داخل در سازمان صمت در حاشیه دیدار مسئولان اتاق تبریز با رئیس سازمان صمت

در این بازدید رضا عین اله زاده معاون امور صنایع سازمان صمت در استان هدف از ایجاد این نمایشگاه را بهره برداری بیشتر از ظرفیت های تولیدی و صنعتی استان در راستای تولید قطعات وارداتی در استان خواند و اظهار امیدواری نمود: با ایجاد «نمایشگاه دائمی نیازمندی های صنعتی» در سازمان صمت امکان هم افزایی سرمایه گذاران با تولید کنندگان داخلی در جهت تامین قطعات مورد نیاز در استان فراهم گردد.