تاریخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399
کد 1570

مصوبات جلسه کمیته صنعت احداث کمیسیون بهبود محیط کسب و کار و صنعت احداث اتاق بازرگانی تبریز مورخ 99/2/9

پس از بحث و تبادل نظر ، مقرر گردید موارد مشروحه از طریق اتاق بازرگانی تبریز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درخواست گردد:
ردیف متن موضوع مطروحه متن مصوبه
1 بررسی نحوه تعامل صنعت احداث استان با برنامه های سال جهش تولید
  • ارائه اطلاعات دقیقی از پروژه های در جریان، نیمه تمام و بلاتکلیف عمرانی در سطح استان شامل میزان پیشرفت فیزیکی و ریالی، مبلغ مطالبات پیمانکاران و مشاوران، میزان اعتبار تخصیصی در سال 1399 و طرح توجیه اقتصادی (در صورت وجود) به تفکیک هر پروژه.
2 ایجاد وحدت رویه بین دستگاههای اجرایی در مسایل مربوط به مناقصات پروژه های عمرانی و صنعت احداث
  • اجرایی نمودن مصوبه چهل و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان به تاریخ 30/04/1397، در راستای ایجاد وحدت رویه بین دستگاههای اجرایی در مسایل مربوط به مناقصات پروژه های عمرانی و صنعت احداث، مبنی بر تشکیل کمیته ای متشکل از اداره کل امور اقتصادی و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دستگاه های مناقصه گذار و تشکلهای صنفی مربوطه شامل انجمن پیمانکاران عمرانی و مشاوران (و نماینده ای از کمیته صنعت احداث اتاق بازرگانی)، به منظور نحوه اولویت بندی تخصیص اعتبارات عمرانی برای مطالبات پیشین و پروژه های جدید و اولویت واگذاری پروژه ها به شرکتهای استانی.
3
تعامل کمیته صنعت احداث کمیسیون بهبود محیط کسب و کار و صنعت احداث  اتاق بازرگانی تبریز با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان
  1. دعوت از نماینده کمیته صنعت احداث جهت حضور در جلسات کارگروه امور اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان.
  1. همکاری نزدیکتر کمیته صنعت احداث با سازمان مدیریت استان به عنوان متولی مشاوران و پیمانکاران، که این امر یقینا آثار ملموس و مطلبوی را در توسعه اقتصادی استان و توانمندی فعالان اقتصادی این حوزه خواهد گذاشت.