تاریخ : شنبه 6 شهريور 1395
کد 14

سومین جلسه 1395

دستور جلسه: 1: بررسی چالشهای صنعت ومعدن استان(آسیب شناسی،جایگاه صنعتی استان و...). 2: بررسی ارتقاء جایگاه صنعت و معدن استان.

1: بررسی چالشهای صنعت ومعدن استان(آسیب شناسی،جایگاه صنعتی استان و...).
2: بررسی ارتقاء جایگاه صنعت و معدن استان.

پیشنهادات:
1: در بررسی های به عمل آمده به منظور ارتقاء چشم انداز و تغییر نگرش در تولیدات و محصولات صنعتی مقرر شد در جلسه آتی کمیسیون آقای دکتر قنبری گزارشی در خصوص پیمایش و پایش و پویش فن آوری بر اساس نقشه جامع کشور به اعضای کمیسیون ارائه نمایند و همچنین یک سمینار علمی در این خصوص با مسئولیت آقای دکتر قنبری توسط کمیسیون صنعت صنعت و معدن برگزار گردد که در این راستا آقای دکتر قنبری اقدامات و برنامه ریزی لازم را نسبت به برگزاری سمینار ارائه نمایند.
2:با توجه به اهمیت و وضعیت خاص صنایع مس سونگون و تاثیر آن در اقتصاد استان مقرر گردید در جلسه آینده آقای دکتر فریدون جعفری گزارش کارشناسی شده در این ارتباط به اعضای کمیسیون ارائه نمایند.
3: به منظور بررسی دلایل وآسیب شناسی جایگاه صنعتی استان و عدم رغبت سرمایه گذاران در حوزه صنعت مقرر شد کمیسیون با استفاده از کارشناسان مجرب کلیه موارد مدیریتی، آموزشی،قوانین ودیدگاه ها و ... را مورد کنکاش قرار داده و نتیجه حاصل از این تحقیق را در اختیار هیات رئیسه اتاق بازرگانی تبریز قرار دهد.
4: به منظور تبادل نظر اعضا کمیسیون با مقامات ذیربط در حوزه صنعت و معدن قرار گیرد در جلسه آتی کمیسیون از جناب آقای دکتر رضا رحمانی قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت جهت شرکت در جلسه کمیسیون و بهره مندی از نکته نظرات و دیدیگاه های سازنده ایشان دعوت به عمل می آید.

شماره جلسه: سومین   ساعت شروع:8صبح     ساعت خاتمه: 10صبح
جلسه 1395

تاریخ جلسه: 13/07/1395