تاریخ : شنبه 21 تير 1399
کد 1245

آخرین نشست هماهنگی جهت ایجاد پنجره واحد فیزیکی در اتاق تبریز تشکیل شد.

اتاق بازرگانی تبریز به منظور تکمیل بسترهای مورد نیاز سازمان های ذیربط در خصوص ایجاد پنجره واحد فیزیکی، نشستی را با حضور نمایندگان ادارات اقتصاد و دارایی، امور مالیاتی، ثبت شرکت ها، ارشاد، پست و تامین اجتماعی ترتیب داد.
مهدی قهرمانی دبیر کل اتاق بازرگانی تبریز در این جلسه با تاکید بر این نکته که هدف از ایجاد پنجره واحد فیزیکی، حذف بورکراسی های زاید اداری، تسهیل و بهبود فضای کسب و کار در استان است، بیان نمود: بر اساس بخشنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی، تبریز و چند اتاق دیگر ملزم به ایجاد این پنجره واحد شدند. اتاق تبریز نیز به منظور عملیاتی نمودن این طرح، جلساتی را با سازمان های مربوطه ترتیب داد که در جلسه گذشته مقرر شد، زیرساخت های لازم جهت استقرار کارشناسان تام الاختیار ارگان های مربوطه تا بیست و هشتم تیر ماه فراهم گردد. وی با تاکید بر اینکه عملیاتی شدن این پنجره واحد گام بسیار مهمی در بهبود فضای کسب و کار استان خواهد بود افزود، عملیاتی شدن این طرح نیازمند همکاری تمامی دستگاه های مرتبط با اتاق بازرگانی تبریز می باشد.
در این نشست نمایندگان دستگاهای مربوطه زیرساخت های لازم برای استقرار در اتاق بازرگانی را بیان نمودند.
در پایان جلسه مقرر شد حداکثر تا آخر ساعت اداری بیست و دوم تیر ماه، کارشناسان  ادارت و سازمان های مربوطه برای ارائه خدمت در این پنجره واحد معرفی گردند.