تاریخ : چهارشنبه 25 تير 1399
کد 1241

با اعلام ستاد برگزاری روز ملی صادرات

مهلت ثبت نام و مشارکت در مراسم روز ملی صادرات تا 31 تیر تمدید شد

بنابر اعلام ستاد برگزاری روز ملی صادرات، مهلت ثبت نام و مشارکت در این رویداد تا پایان روز سه شنبه 31 تیر ماه تمدید شد. طبق اعلام این ستاد، مهلت ثبت نام مجددا تمدید نمی‌شود.

با توجه به درخواست صادرکنندگان و تصمیم ستاد برگزاری روز ملی صادرات، مهلت ثبت نام در فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه ملی تا پایان روز سه شنبه 31 تیرماه تمدید شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه روز ملی صادرات به آدرس http://ed.iccima.ir و تکمیل آنلاین فرم ثبت نام درگروه های کالایی یا خدماتی اقدام کنند. طبق اعلام این ستاد، مهلت ثبت نام مجددا تمدید نمی‌شود.
 

راهنمای ثبت‌نام

گام اول: 

متقاضیان گروه های کالایی از هفتم تیرماه باید با مراجعه به وب‌سایت cscs.chambertrust.ir به سامانه کارت بازرگانی مراجعه کرده و وارد صفحه کاربری شخصی خود شوند و با استفاده از لینک مربوط به ثبت‌نام الکترونیکی بیست و چهارمین مراسم انتخاب صادرکنندگان نمونه کشوری که در صفحه شخصی هر شخص حقیقی و حقوقی دارنده کارت بازرگانی تعبیه شده است، نسبت به ثبت‌نام آنلاین اقدام کنند.

متقاضیان گروه های خدماتی  بصورت مستقیم و با استفاده از لینک فرم ثبت نام ایجاد شده بر روی تارنمای بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات به آدرس ed.iccima.ir باید نسبت به تکمیل آنلاین فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

 متقاضیان هر دو گروه کالایی و خدماتی پس از ثبت‌نام باید فرم پیش‌نویس اطلاعات نهایی شده را پرینت و ممهور به مهر و امضای مدیرعامل شرکت کرده و درصورتی‌که متقاضی جزو منتخبین اولیه قرار بگیرد و از دبیرخانه برگزاری مراسم برای آوردن اصل مستندات و مدارک و زونکن اطلاعات با ایشان تماس گرفته شد، این فرم را همراه با زونکن اطلاعات به دبیرخانه مراسم تحویل دهند.

گام سوم:

دبیرخانه برگزاری مراسم روز ملی صادرات پس از مشخص شدن بررسی اظهارات اعلام شده متقاضیان و مطابقت با بانک‌های اطلاعاتی گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان توسعه تجارت ایران و بانک مرکزی، نسبت به اطلاع‌رسانی و تماس با شرکت‌های منتخب اولیه اقدام می‌کند تا نسبت به ارسال زونکن مدارک به همراه نامه پیش‌نویس ثبت‌نام که به تائید و امضاء مدیرعامل شرکت رسیده است اقدام کنند.

گام چهارم:

دبیرخانه برگزاری مراسم روز ملی صادرات پس از مشخص شدن نتایج جلسات کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه کشوری که با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه برگزار می‌شود، نسبت به اطلاع‌رسانی به منتخبین نهایی اقدام خواهد کرد.

شاخص‌ها

شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه‌های کالایی و گروه‌های خدماتی و مدارک و مستندات موردنیاز برای ثبت‌نام به شرح زیر است:

شاخص‌های گروه‌های کالایی:

شاخص‌های گروه‌های خدماتی: