تاریخ : سه شنبه 17 تير 1399
کد 1224

انتقاد نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از کم‌توجهی‌ و کم‌کاری در حوزه اقتصاد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر کم‌توجهی‌ها و کم‌کاری در حوزه اقتصاد داخلی امروز کنترل و نظارت بر بازار سخت شده و گرانی‌های افسارگسیخته مردم را در تنگنا قرار داده است.

به گزارش  روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت سایپای آذربایجان از صنعتگران به‌عنوان مجاهد در راه خدا یاد کرد و اظهار داشت: در مسیر تعالی اقتصاد کشور هرکسی که بتواند تولید ملی را رونق دهد مانند مجاهدی است که در راه خدا گام برمی‌دارد.

امام جمعه تبریز تلاش و همت مضاعف برای چرخش چرخ‌های اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و گفت: جهش تولیدی که در طول یک سال گذشته در سایپای آذربایجان به‌همت کارگران سخت‌کوشش به دست آمده و انتخاب این مجموعه به‌عنوان واحد نمونه صنعتی استان؛ نشان از به ثمر نشستن اراده‌های بزرگی است که تعالی اقتصاد کشور را اولویت خود می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه افزایش تولید در این مجموعه امیدآفرین است ابراز کرد: تنها راه نجات اقتصاد کشور جهش تولید است؛ راهبردی که بیش از 10 سال رهبر معظم انقلاب با عناوین مختلف مورد تأکید قرار داده است./خبرگزاری تسنیم