تاریخ : سه شنبه 9 آبان 1396
کد 120

دیدار مدیران شرکت های واردکننده فرآورده های نفتی ارمنستان با رئیس اتاق تبریز

با حضور فعالان اقتصادی دو کشور ایران و ارمنستان جلسه ای به منظور توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشور ارمنستان در اتاق تبریز تشکیل شد.
با حضور فعالان اقتصادی دو کشور ایران و ارمنستان جلسه ای به منظور توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشور ارمنستان در اتاق تبریز تشکیل شد.
به منظور گسترش روابط اقتصادی و تجاری و بررسی موانع و مشکلات صادرات استان در خصوص فرآورده های نفتی جلسه ای با حضور شرکتهای وارد کننده فرآورده های نفتی ارمنستان، شرکتهای تولید کننده، صادرکننده و شرکت های حمل و نقل بین المللی استان در محل اتاق تبریز تشکیل شد.  
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز صمد حسن زاده رییس اتاق تبریز با اشاره به اهمیت صادرات در توسعه اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: تولید صادرات محور مهمترین رکن توسعه اقتصادی هر کشور به حساب می آید و تولید کنندگان، صادر کنندگان و شرکت های حمل نقل می بایستی به منظور حضور مستمر در بازارهای منطقه ای و جهانی محصولات خود را به بالاترین کیفیت و قیمت رقابتی در اختیار خریداران خود قرار دهند تا روابط اقتصادی و تجاری با رضایت قلبی طرفین قرارداد به صورت مستمر و بلند مدت ادامه یابد.
کارن مگردچیان سرپرست هیات اقتصادی از کشور ارمنستان با اشاره به مسائلی همچون دو جداره  نبودن کامیون های حمل قیر، نبود قیمت مصوب برای مسیر های داخلی ارمنستان (خارج از ایروان) از رئیس اتاق تبریز و فعالان حوزه حمل و نقل و صادرکنندگان خواست تا با تعریف استاندارد هایی برای حمل مواد نفتی و هزینه های حمل نقل امکان گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری بین دو کشور را مهیا سازند.
در این جلسه بعد از ارائه نظرات صادرکنندگان و فعالان حوزه حمل و نقل و طرف ارمنی مقررشد در راستای حل مشکلات و مسائل پیش آمده جلساتی با حضور فعالان حوزه حمل و نقل و صادر کنندگان فرآورده های نفتی در محل اتاق تبریز تشکیل و راهکارهایی به منظور بر طرف نمودن مسائل و مشکلات مطرح شده  صورت گیرد.

 
آلبوم تصاویر دیدار مدیران شرکت های واردکننده فرآورده های نفتی ارمنستان با رئیس اتاق تبریز