تاریخ : شنبه 6 آبان 1396
کد 119

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری: علاقمند سرمایه گذاری در صنایع مس آذربایجان هستیم

شرکت تجاری و سرمایه گذاری بین المللی synergy bilateral از کشور اسلواکی به سرپرستی آندرژنگی در راستای شناسایی فرصت های سرمایه گذاری استان با حسن زاده، رئیس اتاق تبریز دیدار و گفتگو کرد وی در سخنان خود علاقمندی این شرکت برای سرمایه گذاری در صنایع مس آذربایجان را اعلام نمود.
شرکت تجاری و سرمایه گذاری بین المللی synergy bilateral از کشور اسلواکی به سرپرستی آندرژنگی  در راستای شناسایی فرصت های سرمایه گذاری استان با حسن زاده، رئیس اتاق تبریز دیدار و گفتگو کرد وی در سخنان خود علاقمندی این شرکت برای سرمایه گذاری در صنایع مس آذربایجان را اعلام نمود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز  هیاتی از شرکت تجاری و سرمایه گذاری بین الملی synergy bilateral به سرپرستی آندرژ نگی با رئیس اتاق تبریز دیدار و در خصوص گسترش روابط اقتصادی و تجاری گفتگو نمودند.
صمد حسن زاده رئیس اتاق تبریز با اشاره به پتانسیل های صنعتی، معدنی، تجاری و... استان خاطر نشان کرد: ظرفیت های اقتصادی استان و پایین بودن قیمت محصولات تولیدی و... فرصت مناسب برای مشارکت و همکاری با سرمایه گذاران کشورهای خارجی است. وی با اشاره به مشوق های سرمایه گذاری و معافیت های مالیاتی و پنجره واحد خدمت رسانی دولت در راستای حمایت از سرمایه گذاران خارجی، خواستار همکاری شرکت اسلواکی در نوسازی تکنولوژی واحد های تولیدی، صنعتی استان و مشارکت در تولید برای صادرات به کشور های ثالث شد.
آندرژ نگی مسئول شرکت تجارت و سرمایه گذاری و بین المللی synergy bilateral در معرفی شرکت گفت: این شرکت بین المللی در زمینه های پتروشیمی ، مواد شیمیایی، آهن آلات، مونتاژ و در حوزه تجارت بین الملل فعال است و در زمینه حمل و نقل بین المللی در کشورهای روسیه، ژاپن، چین، سنگاپور و کشورهای اروپایی فعالیت دارد و علاقمند سرمایه گذاری در حوزه معدنی (مس) و حمل و نقل بین المللی در استان آذربایجان شرقی است.
گفتنی است شرکت synergy bilateral به مدت 10 روز از مناطق مختلف کشورمان بازدید و با پتانسیلهای کشور آشنا و در خصوص سرمایه گذاری با فعالان اقتصادی کشور گفتگو نموده است.