تاریخ : چهارشنبه 19 مهر 1396
کد 112

هیأت هلندی به سرپرستی مدیر روابط و امور بین‌الملل استانداری استان اورایسل هلند در اتاق تبریز حضور یافت

ابوالفتح ابراهیمی بایب رئیس اتاق تبریز و مدیر عامل مجموعه تراکتور سازی ایران در این دیدار به همکاری در زمینه صنایع آلومینیوم با تاکید بر ظرفیت موجود در معادن نفلین سینیت سراب،همکاری در زمینه صنایع مس با تاکید بر معدن مس سونگون، همکاری در زمینه تولید چینی¬های مرغوب، کاشی ....
ابوالفتح ابراهیمی بایب رئیس اتاق تبریز و مدیر عامل مجموعه تراکتور سازی ایران در این دیدار به همکاری در زمینه صنایع آلومینیوم با تاکید بر ظرفیت موجود در معادن نفلین سینیت سراب،همکاری در زمینه صنایع مس با تاکید بر معدن مس سونگون، همکاری در زمینه تولید چینی¬های مرغوب، کاشی و سرامیک، همکاری در زمینه حفظ محیط زیست، احداث تصفیه¬خانه، مراکز بازیافت زباله و انرژی¬های تجدیدپذیر، همکاری در زمینه صدور خدمات مهندسی با اشاره به وجود نیروی کار تحصیل¬کرده مهندسی، همکاری در زمینه تولید قطعات خودرو و سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودروسازی. اشاره نمود و خاطر نشان کرد: از استان قطعات خودرو تولید و به کشورهای مختلف صادر می‌شود. وی همکاری در زمینه صنایع پتروشیمی با توجه به اینکه خط لوله مستقیم انتقال اتیلن از جنوب به تبریز وصل شده است و همکاری در زمینه صنایع نساجی و چرم خواستار شد.
آقای ون استینبرگن نیز با استقبال از صحبت‌های آقای ابراهیمی، اعلام کردند که در بازگشت موارد مطرح شده را به مقامات اقتصادی و بخش خصوصی استان متبوع خود منتقل خواهند کرد تا زمینه همکاری‌ها فراهم شود.
لازم به ذکر است که هیات هلندی در بازدید از چرم شهر بر ضروت اجرای یک سیستم فاضلاب مدرن برای شهرک را مطرح و  اعلام کرد اگر  هزینه این طرح  از سوی طرف ایرانی تامین و تضمین شود مراحل مطالعاتی طرح توسط طرف هلندی به زودی صورت خواهد گرفت.


 
آلبوم تصاویر حضور مدیر روابط و امور بین‌الملل استانداری استانداری استان اورایسل هلند