تاریخ : پنجشنبه 5 تير 1399
کد 1113

واگذاری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای به خانه صنعت، معدن و تجارت

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به واگذاری سنجش مهارت، صلاحیت حرفه ای و آزمون نیروی کار به خانه صنعت، معدن و تجارت گفت:با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی در دنیای کنونی‌، نیازسنجی و فرصت سازی برای ایجاد اشتغال، بدون توجه به فضای مجازی میسرنیست.

علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در آئین امضای تفاهم نامه همکاری با خانه صنعت، معدن و تجارت کشور با تأکید بر نقش مهم این خانه در تربیت نیروی ماهر گفت: سنجش مهارت، صلاحیت حرفه ای و آزمون نیروی کار مورد نیاز بازار به خانه صنعت، معدن و تجارت واگذار می شود.

علی اوسط هاشمی با اشاره به ضرورت ایجاد تناسب بین نیازبازار کار و آموزش گفت:با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی در دنیای کنونی‌، نیازسنجی و فرصت سازی برای ایجاد اشتغال، بدون توجه به فضای مجازی میسر نیست .

وی با بیان این که پویایی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گروی تقاضای بازار کار است که خانه صنعت، معدن و تجارت می تواند آن را شکل دهد، تاکید کرد:انتظار داریم این خانه پل ارتباطی بین مدیران، استادکاران، صاحبان صنایع و کارگران با سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای کشور باشد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در آئین امضای تفاهم نامه همکاری با خانه صنعت، معدن و تجارت کشور با تأکید بر نقش مهم این خانه در تربیت نیروی ماهر گفت: سنجش مهارت، صلاحیت حرفه ای و آزمون نیروی کار مورد نیاز بازار به خانه صنعت، معدن و تجارت واگذار می شود./تسنیم